Od sierpnia 2020 roku w naszym hotelu za pobyt można płacić Bonem Turystycznym.

 Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące realizacji bonów.

1.Czym jest Bon Turystyczny?
Bon jest dokumentem elektronicznym. Ma unikalny 16-cyfrowy numer, znajduje się on na Platformie Usług Elektronicznych (PUE) ZUS (należy wybrać zakładkę „Ogólny”, a następnie „Polski Bon Turystyczny”). Z tego dokumentu wynika m.in., kto jest uprawniony do świadczenia, na które dzieci, jaka jest kwota świadczenia na poszczególne dzieci oraz łączna kwota przyznanych świadczeń.

2.Do kiedy można wykorzystać BON? 

Bony turystyczne można wykorzystać do 31 marca 2022 roku. Jeśli jednak do tego dnia zapłacimy za pobyt w hotelu, możemy         

z usługi skorzystać także po tym terminie. Warto wiedzieć, że bonów nie można wymienić na gotówkę.

3.Jak uzyskać bon?
W celu otrzymania Bonu Turystycznego nie trzeba składać wniosku, wystarczy tylko aktywować bon na swoim profilu PUE ZUS. Aby to zrobić należy zalogować się na swój profil na PUE ZUS, następnie wybrać z górnego menu zakładkę „Ogólny” i przejść do zakładki „Polski Bon Turystyczny” > „Mój bon” > “Aktywuj bon” i uzupełnić swój aktualny e-mail oraz numer telefonu komórkowego.
Aby otrzymać dodatkowe świadczenie w formie bonu na dziecko z niepełnosprawnością, należy złożyć przez Platformę Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oświadczenie osoby uprawnionej w celu ustalenia prawa do dodatkowego świadczenia w formie Polskiego Bonu Turystycznego (PBT).

4.Wartość przysługującego Bonu Turystycznego.
Świadczenie w formie Bonu Turystycznego przysługuje na każde dziecko w kwocie 500 zł.
Na dziecko niepełnosprawne, przysługuje świadczenie o łącznej kwocie 1000 zł – jedno świadczenie w formie bonu w wysokości 500 zł oraz jedno dodatkowe świadczenie w formie bonu w wysokości 500 zł.

5.Jak płacić Bonem Turystycznym.
Aby zapłacić Bonem Turystycznym należy najpierw podać kod obsługi płatności w recepcji. Następnie po wprowadzeniu tego kodu przez pracownika recepcji zostanie wysłany sms-em kod potwierdzający płatność – należy go podać osobie przyjmującej opłatę w celu zakończenia płatności.
Kod obsługi płatności jest wysyłany na adres e-mail podany po aktywacji bonu w systemie PUE ZUS. Kod obsługi płatności znajduje się również na PUE ZUS w zakładce „Polski Bon Turystyczny” > „Mój Bon”.
W przypadku podania błędnego kodu obsługi płatności, osoba przyjmująca płatność może ponownie go wpisać.
W przypadku podania błędnego kodu potwierdzającego płatność (przesyłanego sms-em), płatność będzie anulowana. Należy wtedy ponownie podać kod obsługi płatności, a następnie nowy kod potwierdzający otrzymany sms-em.
Bonem Turystycznym można płacić wielokrotnie, aż do wyczerpania wysokości świadczenia. Jeśli usługa hotelarska przekracza wartość bonu, to brakującą część można zapłacić gotówką, kartą lub przelewem.
Aktualny stan środków do wykorzystania można sprawdzić na Platformie Usług Elektronicznych (PUE) ZUS. W tym celu z górnego menu należy wybrać zakładkę „Ogólny” i przejść do zakładki „Polski Bon Turystyczny” > „Mój bon”
 

Wybierz jeden z pakietów rodzinnych w naszym hotelu, za który możesz zapłacić bonem turystycznym.  Jeśli masz jakieś pytania odnośnie naszej oferty, skontaktuj się bezpośrednio z recepcją hotelu telefonicznie 501-044-752 lub mailowo hotel@pod-rozami.com.pl 

        

       Zapraszamy do obejrzenia naszej okolicy: https://www.pod-rozami.com.pl/okolica                                              

       Zapraszamy do skorzystania z Bonu Turystycznego w naszym hotelu

© 2020 Pod Różami

Wszystkie prawa zastrzeżone

26-630  Jedlnia-Letnisko,

ul. Radomska 49

Tel. 48 32 22 141

Kom 501-044-752

Znajdź nas

  • Grey Facebook Icon
  • Grey Instagram Icon
  • Grey Google+ Icon
  • Grey TripAdvisor Icon

Akceptujemy

Rozwiń