Covid-19
dane zaktualizowane 24.02.2021 r.
Procedury i zasady bezpieczeÅ„stwa zastosowane w zwiÄ…zku z wirusem COVID-19 w Firmie „Pod Różami”
​
🕖 W hotelu Pod Różami:
- ObowiÄ…zuje bezwzglÄ™dny zakaz przebywania w hotelu osób w nim niezakwaterowanych.
- W wyznaczonych miejscach rozmieszczone są dozowniki z płynem dezynfekującym wraz z instrukcją prawidłowej dezynfekcji.
- Åšniadania sÄ… serwowane w formie indywidualnej.
- Personel / obsługa wyposażona jest w maseczki lub przyłbice.
- Komunikacja między pracownikami oraz obsługi z Gośćmi z zachowaniem bezpiecznej odległości min. 1,5 m.
- Na recepcji zamontowano pleksi, która jest dodatkowÄ… barierÄ… ochronnÄ… pomiÄ™dzy goÅ›ciem i recepcjonistkÄ….
- Zalecamy płatności kartą.
- Istnieje możliwość zakupu maseczki wielorazowego użytku w recepcji hotelu.
- Odradzamy korzystanie z części wspólnych hotelu, jakim jest np. taras wypoczynkowy.
- Wszystkie powierzchnie stykowe na terenie hotelu (klamki, poręcze, włączniki, blat recepcyjny, terminal płatniczy itp. są regularnie dezynfekowane.
- Pokoje hotelowe sÄ… sprzÄ…tane i dezynfekowane po każdym pobycie GoÅ›cia w pokoju. Dezynfekcja dotyczy przede wszystkim Å‚azienki, blatów, kontaktów/ wÅ‚Ä…czników, klamek, pilota, oparć krzeseÅ‚.
- Każdorazowo po sprzÄ…taniu pokój jest gruntownie wywietrzony.
- Zalecamy również wietrzenie pokoju hotelowego przez GoÅ›ci w ciÄ…gu dnia (szczególnie jeÅ›li GoÅ›ci przebywa w hotelu przez kilka dni)
- JeÅ›li GoÅ›ci sobie życzy możliwe jest sprzÄ…tniecie i dezynfekcja pokoju w trakcie pobytu (dotyczy wyÅ‚Ä…cznie pobytów dÅ‚uższych niż 4 doby).
- W przypadku wystÄ…pienia objawów koronawirusa u GoÅ›cia hotelu natychmiast zostaje odizolowany w przeznaczonym do tego celu pomieszczeniu / pokoju. Wdrażana zostaje procedura postÄ™powania w przypadku zakażenia, zgodna z zaleceniami GÅ‚ównego Inspektora Sanepidu. Wszystkie pomieszczenia w których przebywaÅ‚ Gość zostajÄ… zdezynfekowane.
​
Od dnia 12.02.2021 r. do 14.03.2021 r. hotele sÄ… dostÄ™pne dla wszystkich przy zachowaniu reżimu sanitarnego (50% dostÄ™pnych pokoi, posiÅ‚ki serwowane tylko do pokoi, na życzenie goÅ›ci. Restauracje hotelowe – zamkniÄ™te).
​
​
​
🕖 RESTAURACJA - zamówienia dla goÅ›ci restauracji z zewnÄ…trz odbywajÄ… siÄ™ wyÅ‚Ä…cznie w formie na wynos.
Zamówienia można skÅ‚adać osobiÅ›cie w lokalu (należy mieć zakryte usta i nos oraz zachować odlegÅ‚ość 1.5m. od innych goÅ›ci) bÄ…dź pod nr. tel: 533 895 545.
Menu: https://www.pod-rozami.com.pl/menu
Zamówienia na wynos można odebrać w restauracji bÄ…dź drive thru - podjedź pod lokal, a kelner podejdzie do auta.
- zalecamy płatność kartą płatniczą
- odbiór zamówieÅ„ w Restauracji (z przodu budynku)
​
​
🕖 Rezerwacje na IMPREZY ZORGANIZOWANE (urodziny / imieniny, wesela, komunie itp.) - zrobimy wszystko, żeby przenieść rezerwacje dokonane w naszym lokalu na inny, dogodny dla PaÅ„stwa termin JeÅ›li już teraz znacie PaÅ„stwo nowo wyznaczony termin, napiszcie / zadzwoÅ„cie - podpiszemy aneksy do obecnej umowy i bÄ™dziemy trzymać kciuki, aby do tego czasu wszystko wróciÅ‚o do normy
​
​
🕖 SKLEP TOP MARKET daje możliwość zakupów poprzez przesÅ‚anie listy zakupów online. Aby zrobić zakupy przeczytaj szczegóÅ‚y na www.pod-rozami.com.pl/sklep . JeÅ›li zamówionego przez PaÅ„stwa produktu nie bÄ™dzie na stanie, bÄ™dziemy kontaktowali siÄ™ telefonicznie, aby zaproponować zamiennik - dlatego ważne jest podanie numeru telefonu. W razie pytaÅ„, dzwoÅ„cie: 531 575 383
Dowóz (kolejnego dnia po zÅ‚ożonym zamówieniu w godz,. 12:00-19:00). Dostarczamy zakupy do 12 km od Top Market (Radomska 49, Jedlnia-Letnisko) koszt 7 zÅ‚
Odbiór wÅ‚asny
-
wszystkie zamówienia bÄ™dÄ… gotowe do odebrania po godz. 12:00 nastÄ™pnego dnia. Przy wejÅ›ciu istniejÄ… dwie kolejki: do sklepu oraz do odbioru zamówieÅ„.
​
Zdrowie i bezpieczeÅ„stwo jest najważniejsze. Wierzymy, że już wkrótce
goszczenie Was w naszych skromnych progach nabierze innego charakteru.