top of page

Covid-19

dane zaktualizowane 24.02.2021 r.

 

Procedury i zasady bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem COVID-19 w Firmie „Pod Różami”

🕖 W hotelu Pod Różami:

- Obowiązuje bezwzględny zakaz przebywania w hotelu osób w nim niezakwaterowanych.

- W wyznaczonych miejscach rozmieszczone są dozowniki z płynem dezynfekującym wraz z instrukcją prawidłowej dezynfekcji.

- Śniadania są serwowane w formie indywidualnej.

- Personel / obsługa wyposażona jest w maseczki lub przyłbice.

- Komunikacja między pracownikami oraz obsługi z Gośćmi z zachowaniem bezpiecznej odległości min. 1,5 m. 

- Na recepcji zamontowano pleksi, która jest dodatkową barierą ochronną pomiędzy gościem i recepcjonistką.

- Zalecamy płatności kartą.

- Istnieje możliwość zakupu maseczki wielorazowego użytku w recepcji hotelu.

- Odradzamy korzystanie z części wspólnych hotelu, jakim jest np. taras wypoczynkowy.

- Wszystkie powierzchnie stykowe na terenie hotelu (klamki, poręcze, włączniki, blat recepcyjny, terminal płatniczy itp. są regularnie dezynfekowane.

- Pokoje hotelowe są sprzątane i dezynfekowane po każdym pobycie Gościa w pokoju. Dezynfekcja dotyczy przede wszystkim łazienki, blatów, kontaktów/ włączników, klamek, pilota, oparć krzeseł.

- Każdorazowo po sprzątaniu pokój jest gruntownie wywietrzony.

- Zalecamy również wietrzenie pokoju hotelowego przez Gości w ciągu dnia (szczególnie jeśli Gości przebywa w hotelu przez kilka dni)

- Jeśli Gości sobie życzy możliwe jest sprzątniecie i dezynfekcja pokoju w trakcie pobytu (dotyczy wyłącznie pobytów dłuższych niż 4 doby).

- W przypadku wystąpienia objawów koronawirusa u Gościa hotelu natychmiast zostaje odizolowany w przeznaczonym do tego celu pomieszczeniu / pokoju. Wdrażana zostaje procedura postępowania w przypadku zakażenia, zgodna z zaleceniami Głównego Inspektora Sanepidu. Wszystkie pomieszczenia w których przebywał Gość zostają zdezynfekowane. 

Od dnia 12.02.2021 r. do 14.03.2021 r. hotele są dostępne dla wszystkich przy zachowaniu reżimu sanitarnego (50% dostępnych pokoi, posiłki serwowane tylko do pokoi, na życzenie gości. Restauracje hotelowe – zamknięte).

🕖 RESTAURACJA - zamówienia dla gości restauracji z zewnątrz odbywają się wyłącznie w formie na wynos.

Zamówienia można składać osobiście  w lokalu (należy mieć zakryte usta i nos oraz zachować odległość 1.5m. od innych gości) bądź pod nr. tel: 533 895 545.

Menu: https://www.pod-rozami.com.pl/menu

Zamówienia na wynos można odebrać w restauracji bądź drive thru - podjedź pod lokal, a kelner podejdzie do auta.

- zalecamy płatność kartą płatniczą

- odbiór zamówień w Restauracji (z przodu budynku)

🕖 Rezerwacje na IMPREZY ZORGANIZOWANE (urodziny / imieniny, wesela, komunie itp.) - zrobimy wszystko, żeby przenieść rezerwacje dokonane w naszym lokalu na inny, dogodny dla Państwa termin Jeśli już teraz znacie Państwo nowo wyznaczony termin, napiszcie / zadzwońcie - podpiszemy aneksy do obecnej umowy i będziemy trzymać kciuki, aby do tego czasu wszystko wróciło do normy 

🕖 SKLEP TOP MARKET daje możliwość zakupów poprzez przesłanie listy zakupów online. Aby zrobić zakupy przeczytaj szczegóły na www.pod-rozami.com.pl/sklep . Jeśli zamówionego przez Państwa produktu nie będzie na stanie, będziemy kontaktowali się telefonicznie, aby zaproponować zamiennik - dlatego ważne jest podanie numeru telefonu. W razie pytań, dzwońcie:  531 575 383 

Dowóz (kolejnego dnia po złożonym zamówieniu w godz,. 12:00-19:00). Dostarczamy zakupy do 12 km od Top Market (Radomska 49, Jedlnia-Letnisko) koszt 7 zł 

 

Odbiór własny 

  • wszystkie zamówienia będą gotowe do odebrania po godz. 12:00 następnego dnia. Przy wejściu istnieją dwie kolejki: do sklepu oraz do odbioru zamówień.

Zdrowie i bezpieczeństwo jest najważniejsze. Wierzymy, że już wkrótce 

goszczenie Was w naszych skromnych progach nabierze innego charakteru. 

bottom of page